023 527 27 26 info@carterfiscaal.nl

Loonadministratie

Wij zijn gespecialiseerd in het verzorgen van loon­administraties in alle branches.
En voor zowel bedrijven in onze regio als ver daarbuiten.

Iedereen kent wel het maandelijkse loonstrookje. Als deze goed is, is er geen probleem. Maar als er iets niet klopt, dan kost het een hoop moeite en tijd om alles uit te zoeken en recht te zetten. Wij kunnen u deze kostbare tijd helpen te besparen. Doordat de meest actuele wet- en regelgeving gehanteerd wordt en de juiste brancheregelingen toegepast worden, zorgen wij ervoor dat uw salarisberekeningen kloppen. Of het nu gaat om een MKB bedrijf met minder dan 10 werknemers of een onderneming met tientallen personeelsleden, wij ontzorgen u compleet op het gebied van de loonadministratie. Inmiddels hebben we al meer dan 125 bedrijven uit verschillende branches in de regio Haarlem, Bloemendaal en ver daar buiten mogen helpen met het voeren van hun loonadministratie.

Dienstverlening van A tot Z

Als werkgever kunt u er voor kiezen om alles zelf te doen. Aan- en afmeldingen, opmaken van arbeidsovereenkomsten, kostenvergoedingen, de auto van de zaak, ziekmeldingen. Wij kunnen al deze zaken uit handen nemen. U heeft bijvoorbeeld een zieke werknemer. U maakt hiervan bij ons slechts een melding en wij doen de rest. U heeft uw personeel een salarisverhoging gegeven. Wij geven de mutaties direct door aan alle relevante instanties. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld de ziekteverzuim- en pensioenverzekeraar.

U heeft een langdurig zieke werknemer. Wij begeleiden u tijdens het gehele traject. Makkelijker kunnen wij het niet maken!

 

Ook kunt u bij ons terecht voor de opmaak van arbeidsovereenkomsten, huishoudelijke reglementen, aanvullende overeenkomsten en voor bijzondere advisering, bijvoorbeeld op het gebied van ontslagaanvragen en arbeidsconflicten. Met goede overeenkomsten voorkomt u vooraf misverstanden.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?